5 Aralık 2013 Perşembe

Gaflar , Ünlülerin Gafları , Siyasilerin Gafları

Gaflar , Ünlülerin Gafları , Siyasilerin Gafları





 
"Radyonun geleceği yok."
(Lord Kevin-İskoçyalı fizik adamı)

"Artık yeni hiçbir şey yok.İcat edilebilecek her şey icat edildi."
(Charles H. Durll-Amerikan Patent Dairesi Başkanı 1899)

"Denizaltıların savaşta ne işe yarayabileceğini anlayamadım.En fazla mürettebatın boğularak ölmesine neden olabilir."
(H.G. Wells –yazar 1901)

"Atlar her zaman kullanılacaktır. Otomobil ise ancak geçici bir moda olabilir."
(Henry Ford’un kredi isteği üzerine otomotiv sektörünün geleceği konusunda araştırma yapan bir banka müdürü-1903)

"Uçaklar hoş oyuncaklar. Ama askeri bir değeri yok."
(Mareşal Ferdinand foch-Birinci Dünya Savaşı’nda Fransız Orduları Başkomutanı-1911)

"Artistlerin konuşmalarını kim duymak ister ki?"
(Harry M. Warner –Film endüstrisi yöneticisi.O sıralar yeni icat edilen sesli film hakkında-1927)

"Televizyon en geç altı ay içinde piyasadan silinecektir. İnsanlar her akşam böyle bir kutuya bakmak istemezler."
(Daryik F.Zanuck –Twent Century Fox film şirketinin başkanı-1944)

"Bilgisayarlar gelecekte 1,5 ton ağırlığında olacaklar."
(Popular Mechanics dergisi-1949)

"Seslerini beğenmedim, ayrıca gitar topluluklarının modası geçti."
(Decca Record Plak firmasının bir yöneticisi.Beatles hakkında-1962)

"İnsanların evlerinde bilgisayar bulundurmaları için herhangi bir neden göremiyorum."
(Kenneth Olsen, Digital Eguipment Corp.’un-bir bilgisayar firması- başkanı-1977



G.W.Bush' un Gafları

'Başkanlığa hazır değilsem o sizin şansınız'

"Karım Laura ile birimiz diğeri için mutlu bir yıl geçirdik."

"Eğer işten çıkarıldıysanız yüzde 100 işsizsiniz demektir."

"Bizim üçüncü önceliğimiz eğitime birinci önceliği vermektir."

"Bu perşembe günü Reagan havalimanının uçakları ve gişeleri havalanacaklardır."

"Bu sizin paranız. Bunu kazanmak için para ödediniz."

"Eğer hiçbir konuda tavır alamıyorsanız, hiçbir konuda tavır alamıyorsunuz demektir."

"Görebildiğinizi düşündüğünüz şeylerin görünmeyen yanlarını göremezsiniz."

"İnsanlar bekliyor ki, biz başarısız olalım. Biz onların bu beklentilerinin ötesine geçmek zorundayız."

"Ulusumuz birleşmek için birleşmek zorundadır."

"Bu seçimi kazanıp kazanmayacağımı bilmiyorum. Sanıyorum ki kazanacağım ve başkanlık görevine hazırım. Eğer hazır değilsem o da sizin şansınız."

"Başkan yardımcısına ilettiğim özel bir notun havayoluyla dağıtılmasından dolayı çok üzgünüm."

"Tahminlerimiz tahmin edilenin ötesine geçecek."

"Vergilerin düşürülmesine inanmamın nedeni her şeyden önce ona inanmamdır."

"Bütçenin fazla vermesi, fazla bir para olduğunu gösterir. Fazla para olmasa bütçe fazla vermezdi."

"Benim için en önemli olan şey en önemli şeyin ne olduğunu hatırlamamdır."

Beyaz Saray'ın nasıl bir yer olduğunu soran gence cevabı: "Beyaz."

"Düşünüyorum ki, burada olmamın nasıl hayal edilemez bir onur olduğunu hayal ediyorsunuzdur."

Linda Chavez 'le ilgili yorumu:

"Bu bayana tamamıyla güveniyorum. O mükemmel bir çalışma bakanı olacak. Basında onunla ilgili yazılanlardan öğrendiğime göre o çok kompetan birisi."

"Ben doğduğumda dünya savaş halindeydi. Karşımızdakilerin kim olduğunu ve nerede olduğunu tam olarak biliyorduk. Bugün artık onların kim olduğunu bilmiyoruz ama onlar yine oradalar."

"Kardeşim Jeb, Teksas Valisi..."

- Teksas değil Florida Başkanım!

"Florida, Florida Devleti' nin başkanı..."

"Ölümle sonuçlanan her silahlı çatışmaya karşılık ölümle sonuçlanmayan üç silahlı çatışma oluyor. Bu kabul edilemez bir şeydir. Bunu iyileştirmek zorundayız."

"Düşünüyorum ki Amerikan halkı... Umut ediyorum ki Amerikalılar... Bir dakika düşünmüyorum, umut ediyorum ki Amerikan halkı bana güveniyor."
http://www.testorojen.com/gaflar.asp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder