20 Ocak 2013 Pazar

Bir sevgiliye Veda Sözler

Bir sevgiliye Veda Sözler

Bir umuttu yanlızlık birşeyleri paylaşamamaktı belki,gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belkide,belki belkilerle dolu bir hayattı bu….
Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..
Vaktinden önce çiçek açmaz rüzgara kelepçe vurulmaz. Bende sen bitmedikçe veya bende ben ölmedikçe sana olan bu sevgim bitmez.
Her deniz bir martı,her rüya bir uyku,her nota bir şarkı,her mezar bir ölü,her ağaç bir kök bulurda ben başka bir sen bulamam
Her gün sevda cekipte gülünmuyor degil mi? Bir güzelden baskası sevilmiyor degil mi? Hani bensiz olurdun, olunmuyor değil mi
Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildigin adresteyim
Gül filizlendigi günden itibaren güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş her gece ayın görkemine kapılıp gülü bıraksa da, gül yıldızlara kanıp güneşi unutmaz
Sesini duysamda heran yüzünü görmek değil özlediğimi bil heran.Hiçbir şey yüzünü görmek gibi değil
Yine akşam oluyor, yine kalbim yanıyor, sensiz bahar gelmiyor, Sevgilim sen olmayınca bahçemde güller açmıyor.
Güller anlatsın sana olan sevgimi. Güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi,yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın.Ben anlatamadım güller anlatsın.
Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün,bu ayrılık şarkılarını kurşuna düzeceğim.Seni benden ayrıdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim
Seni sordum sokak lambalarına; bekleme boşa gelmez dediler.Boynumu büküpte baktım onlara, halime bakıp zavallı dediler.
Bir eski dost gibi hatırla beni.Bir selam ver yeter.Unutmuş olsanda eski günleri.Adımı arasıra an yeter.
An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler bilrimisin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.
Önceleri hasreti hiç tatmadım .Yarimden hiç ayrı kalmadım biter diye takvimlere baktım.Zor geldi ayrılık alışamadım.
Hep Kalanlara Gidenleri Kattim! Bir Gün Yerine Geçemediler. O Kalanlara Gidenleri Kattim Yine Bir Tane Sen Edemediler. Zor Geldi Ayrilik Alişamadim.
Silinir Diyorlar En Aci Izler, Bitermiş Kişlarim Gelirmiş Yazlar, Bilmezler şu Gönlüm Derinden Sizler, Unutursun Diye Söylemek Kolay…
Fikrinden Geceler Yatabilmirem Bu Fikri Başimdan Atabilmirem Neyleyimki Sene çata Bilmirem Ayrilik Ayrilik Ayrilik…
Unutmak Zor Anlatmaksa Imkansiz çünkü Sen Unuttukça Hatirlanan Vede Anlattikça Bitmeyensin. Bitanem. Seni Seviyorum…
Dünya Bir Efsane Hayat Bir Dram Yaşam Bir Hüzün Sevmek Bir Hata…
Umuda Kurşun Siksada ölüm, Unutma Umuda Kurşun Işlemez…
Belki Anlamadigim Bi His, Belki Sana Kizamadigimin Belgesi, Belkide Samimiyeti Yanlis Zamanda Yanlis Insanda Aramanin Caresiz Anlatilisi Idi…
Seni Birakiyorum Bir Elveda Bile Diyemeden, Seni Seviyorum, Seni Bile Goremeden…
Nezaman Sagir Bir Ressam Kiristal Bir Zemin Uzerine Dusen Gulun Cikardigi Sesin Resmini Yaparsa Iste O Zaman Ben Senden Vazgecerim…
Sensiz Kaldiğim Ilk Günden Beri Içimde Bir Umut Vuslata Dair. Akşamlari Imzaladim Gözyaşlarimla.seni Aramiyor Seni Sormuyorsam Bum Senden Vazgeçtim Demek Değildir Birdaha Böyle Sevecek Olsam Bir Kalemde Silerdim Seni…
Sensizlik; Hayat Denen Defterin Zindan Karasi Yapraklarina Hasret Kirmizisiyla Mülteci Hüzünler Yazmak Gib Aşkimm…
Günlerdir Kapimi Kimseler çalmiyor. Göğsümden Içeri Yokluğun Siziyor. Bir Demlik çayim Var Tütünümde Geçiyor. Duvarlara Yazdiğim Her Cümle Ağliyor.
Aciyi Hissetmiyorum. Sevmeyi Beceremiyorum. çaresizlik Hiç Bitmeyen Bir Senfoni Sensiz…
Hayatta 4 Yanliş Yaptim Doğmak Yaşamak Büyümek Ve Umutlara Sarilmak 1 Tek Doğru Yaptim O Da Seni Sevmek Ama Unutmuşum Güzelim 4 Yanliş 1 Doğruyu Götürdü.
Gerçek Gülüsler Sana Sana Umutlar, Mutluluklar Sana. Sana Yaz, Sana Bahar Rengarenk çiçekler Bana Yalnizlik, Kis, Kar Ve Sahte Gülüsler Yeter !..
Nasilki Sensizliği Ben Yaratmadiysam Yaşayacağin Bensizlikte Benim Eserim Olmayacak üzülme üzülürsen Yillarin Senden Alacaği Tek şey Gençliğin Olacaktir…
Bir Karanlik Geliyor Yokluğunun Ardindan. Ne Zaman Güne$ Batsa Bu Son Gecem Diyorum. Vazgeç Yalan Dünyanin Köhne Saltanatindan. Yeti$ir Bunca Keder Bunca Elem Diyorum. Bu Ne Bitmez Ayrilik, Bu Ne Bitmez özlem Diyorum.


Kaynak: http://www.ayrilikmektuplari.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder