20 Aralık 2012 Perşembe

GÜNÜN FIKRASI

50 Bin Fıkrası:


Kayseri`li bir adamın bir çocuğu varmış.
Bir gün çocuk babasından 500 bin istemiş.
Babası da ne 400 bin mi ne yapacaksın 300 bini,200 bin yetmez mi, al şu 100 bini der ve 50 bin lira verir.
Çocuk sinsi sinsi gülmeye başlar.
Babası da merak eder ve sorar:
-Niye gülüyorsun evladım.
Çocukta bana zaten 50 bin lazımda bilerek 500 bin istedim der.
Babasıda cevap verir;
-Ulan sahte 50 bin vermeseydim kazıklayacaktın beni der



Otobüs Fıkrası:


Deli doktoru hastanedeki hastalarının iyileşip iyileşmediğini kontrol etmek için koridordaki duvara bir otobüs resmi çizer.Bütün hastalarını oraya çağırır ve bu otobüse binin der.Bütün hastalar otobüse binmeye çalışır ve delinin biri bakar.Doktor delinin yanına gidip
-Sen neden binmiyorsun der oda bu otobüs çok kalabalık ben taksiyi beklicem der

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder