1 Kasım 2012 Perşembe

KOMİK DUVAR YAZILARI

Başarılı adam karısının harcayabileceğinden fazla para kazanandır. Başarılı kadın ise böyle bir adam bulandır.

Başına gelenlerin daha korkuncu da olabilirdi . Mesela benim başıma gelebilirdi...

Bende şeytan tüyü yok, epilasyonla aldırdım.

Bildiğim tek şaşmaz kural bütün kuralların şaştığıdır!

Bukalemunun ikiz yavruları olmuş, isimlerini : Şukalemun, Okalemun koymuş...

Çevreci kızlarla çıkmayın... Beklete beklete sizi ağaç ederler.

Çok yaratıcıyımdır... Acayip sorun yaratırım!

Gül'ü seven abisine katlanır.

Hayvanları çok seviyorum,özellikle kızarmış tavuğu !

İşi olmayan giremez çünkü içerde yeterince işsiz var...

İthal kotlar kapış kapış, ne jeans milletiz yahu.

Karanlıkta mehtapta oturmak iyidir... Ama mehtapla karanlıkta oturmak daha iyi!

Kız o kadar kekemeydi ki "ben senin bildiğin kızlardan değilim" diyene kadar bildiğimiz kızlardan oldu...

Lütfen pisuva izmarit atmayın! Biz sizin kül tablanıza işiyoz mu..?

Öğrenci aşık olursa dersleri balayına çıkar...

Paraya para demezdi, çünkü "r" leri söyleyemezdi.

Size yapılmasını istemediğiniz bir şeyi başkasına yapın. Çok zevkli oluyor...

Türküm, Doğruyum, Çalışkanım, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum...

Bilmemek ayıp değildir, yeter ki bilmediğini çaktırma..!

Ayakkabının kalleşi ayağı arkadan vurur.

Yeni yil iptal edildi. Çünkü eskisini buldular!..

Ülkemdeki ZAMLAR, yağmur gibi DAMLAR.

TATİLDEYİZ. imza: Cezaevindeki hortumcular.

ÇOK YARDIM SEVERİMDİR BÜTÜN YARDIMLARI KABUL EDERİM...

AşK BiR MuZ KaBuĞuDuR BaStIN Mı AyAğIn DeĞiL HaYaTıN KaYaR....

Dost kara günde KARANLIĞA KARIŞIR.

Babam sevdi annemi aldı, Mecnun sevdi Leyla'yı aldı, ben sevdim babayı aldım..

Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır, o zaman baklava gerçek değildir.

Kim vurduya gittim, Birazdan gelicem.

İyi başlayan herşey kötü biter, kötü başlayan herşey berbat biter.

Tam öğrenmeye başlamıştım ki okul bitti.

Araçlarda arabesk müzik yasaklansın, artık BATMASIN BU DÜNYA.

Türkçeyi katlettiler. CÜMLEmizin başı sağolsun.

Aşık Olup Izdırap Çekeceğime, Nezle Olup Burun Çekerim

Boks Sporsa Savaş Olimpiyattır.

Nefes kesen bir roman yazdım. Tüm okurlarım öldü..

Son gülen sen olacaksın, çünkü geç anlıyorsun..

Basamakta durmayın otomatik kapı çarpar, böler, karekökünü alır...

Fazla çikletlerinizi yola atın, arabalar çiğnesin...

Sınava kopyasız girmek, savaşa silahsız girmek gibidir...

Öğrenciyi altın sıraya oturtmuşlar ille de teneffüs demiş...

Kaynanam kaybolmuştur, görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olunur!

Ruhuna fazla para verince ruhunu Azrail'e sattı (bir pazarlamacının mezar taşı)

Boyundan büyük işleri uzun boylulara bırak...

Sola sinyal verip sağa dönün çok heyecanlı oluyor...

Arabanın önündeki çocuklar kazalara, arkasındaki kazalar çocuklara neden olur...

Hatalı sollama yap aile planlamasına katkıda bulun..

BENİ BİR O ANLADI O DA YALIŞ ANLADI...

Adam gibi sev.. terk et ama aldatma..

Dokuz parmağında dokuz marifet var. bir parmağıyla hep burnunu karıştırıyor...

Ders çalışmak çok eğlencelidir. Ama şimdi eğlenmenin zamanı değil..

İlk seferde kazamazsan, suçu amirlerine at, ikinci seferde kazamazsan hile yap, üçüncü seferde kazanamazsan vazgeç, salaklığın alemi yok.                                                       alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder