23 Kasım 2012 Cuma

GÜNÜN FIKRASI

Renkler Fıkrası:


Temel ile Dursun beraber araba almışlar.
Neyse bunlar trafik lambasına gelmişler, ışık kırmızıdaymış.
Temel Dursun'a:
- Ula ne güzel renk göreymisun
Sonra yeşil olmuş. Dursun Temel'e:
- Ben bu rengi daha çok beğendim.
Sonra turuncu olmuş.İkisi de birden:
- İşte bu en güzelidir
En sonunda tekrar kırmızı olmuş.Dursun Temel'e:
- Hadi sür, bunu daha öncede gördük,
demiş.


Lastikçi Deli Fıkrası:


Bir deli varmış.Bu deli her gördüğü lastiği sapan yapar atarmış.Bu adamı deliler hastanesine koymuşlar.Aylar geçmiş deli gitmiş hastanenin müdürüne demişki beni artık çıkarın ben akıllandım.Doktor demişki peki ama sen ne yapacan burdan çıkınca.
-evlenecem
-sonra
-gerdeğe gircem
-sonra
-kızın elbisesini çıkaracam
müdür iyice heyecanlanmış
-sonra
südyenini çıkaracam
müdür iyice meraklanmış
sonra
külodunu çıkaracam
müdür çıldırmış meraktan
sonra sonra demiş
delide demişki külodun lastiğini çıkarıp sapan yapcam demiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder