20 Ekim 2012 Cumartesi

GÜNÜN FIRALARI

Muz

Bir gün Temel ile Dursun Haydarpaşa garında tam trene binecekken oradan bir muz satıcısı geçer.
Temel Dursun’a derki:
-Ula pu da ne olii?
Dursun:-Haçen televisyonda gördim. Oaa muz diyiyler Temel, demiş.
Temel:-O zaman tadına bi bakalım, demiş.
İki muz alarak trene binmişler. İkisi de muzlarını soymuşlar. Tam Temel bir diş atmış ve tünele girmişler. Tünelden çıktıktan sonra Temel şok olmuş:
-Haçen Dursun bu muz dedikleri demek böyle olii bir diş attum, kör oldum sanki!..

____

_
Tree :

Temel ile Thomas yolda giderlerken bir ağaç görmüşler. Thomas:
-Biz buna İngilizce’de “tree” deriz, demiş.
Temel de yanıt olarak:
-Biz ona pişey demeyuz. Yanundan geçer gideruz!
_____


Toyota-Kriko :

Bir japon Temel’in bulunduğu kahveye girerek:
-Var mı bana yan bakan, diye bağırmış.
Temel:-Ben bakarım, demiş. İkisi dışarı çıkmış. Geldiklerinde Temel’in ağzı burnu kan içindeymiş. Japon’a sormuşlar: -Nasıl yaptın bunu?
-Bir Koretekvando yaptım işi bitti, demiş.
2. gün yine aynısı olmuş. Bu sefer de:
-Japonkarete yaptım oldu, demiş.
3. gün yine böyle olmuş. Bu sefer de:
-Çinkung-fu yaptım oldu, demiş.
4. gün ise Japon’un ağzı burnu kan içindeymiş. Temel’e:
-Nasıl yaptın bunu? diye sormuşlar.
Temel de:
-Bir Toyota-kriko yaptım işi bitti, demiş.
_____

Hazine :
Bir gün Temel ormanda gezinirken bir hazine bulur. Hazineyi gömer. Gömdüğü yerin üstüne bir tabela koyar. Tabelanın üstüne “burada hazine yoktur!” yazar. Ormana giden Dursun hazine olduğunu anlar hazineyi alır. Bir tabela çakar tabelanın üstüne “bu hazineyi Tursun almadi”.

----------

Her gün Temel sabah erkenden Dursun’un evine gidiyormuş ve “Soğuk çay var mı?” diyormuş. Dursun da “yok” diyormuş. Bu bir kaç gün sürmüş. Dursun bir gün merak edip soğuk çay hazırlamış. Temel gene gelmiş. “Soğuk çay var mı?” demiş. Dursun da var demiş. Temel de “İyi ısıt da içelim” demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder