26 Ekim 2012 Cuma

BU BAYRAMDA BURDA KALDIM

Bu BAYRAMDA Burda KALDIM

Eller bayram gelmiş diye sevinir
Eskiler atılır yeni giyilir
Halimi sorarsan benim iyidir
Bu bayram da burda kaldım üzülme

Büyüklere gidip eller öpülür
Dargınlıklar yüreklerde sökülür
İnsanlığa birer fidan dikilir
Bu bayram da burda kaldım üzülme

Demem Allah için bayram neyime
Neşe gelir dostla düşman evine
Bir damla kin koyma ha yüreğine
Bu bayram da burda kaldım üzülme

İnsanlığa bu bayramlar örnektir
Deste deste güller verip dermektir
İnsanlığın temelidir sevmektir
Bu bayram da burda kaldım üzülme

Kim ne bulmuş kin ve nefret zulümden
İnsanlığı düşürme ha dilinden
Gayrısı yok her insana ölümden
Bu bayram da burda kaldım üzülme

Sevde sevil arama başka bir yol
Hepimiz yaşarız dünya geniş dünya bol
İnsanlığı bitirme ha insan ol
Bu bayram da burda kaldım üzülme
   
                           Ramazan Kılıç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder