31 Ekim 2012 Çarşamba

Umut nedir sizce ?

Umut Nedir?
Evet candaşlar sizce umut nedir?Yasamimizdaki yeri,olmasa ne olur?İste size kısa bir hikaye.Okuyun lütfen ,

Mumların Öyküsü......

Dört tane mum usul usul yanıyordu..
Ortalık o kadar sessizdiki, mumların konuşmalarını duyabiliyordunuz...
Birinci mum dediki:
´´Ben BARIŞ´ım! ...
Ama kimse benim yanmama yardımcı olmuyor.Sanırım yakında söneceğim.´
Alevi hızla azaldı ve sonunda tamamen söndü.
İkinci mum:
´Ben VEFA´yım!...
Ne yazıkki artık vazgeçilmez değilim.Onun için,bundan sonra yanıp durmamın bir anlamı kalmadı.´
Sözlerini tamamladığında esen hafif bir rüzgar onu tamamen söndürdü...
Sırası geldiğinde üçüncü mum, hüzünlü bir sesle dediki:
´Ben SEVGİ´yim !
Yanacak gücüm kalmadı. İnsanlar beni unuttu,değerimi anlamıyorlar. En yakınlarını sevmeyi bile
unuttular.´
Vefa´da daha fazla beklemeden sönüp gitti...
Ansızın...!
Odaya bir çocuk girdi ve üç mumunda yanmadığını gördü.
´Neden yanmıyorsunuz? Sizin sonsuza kadar yanmanız gerekmiyor muydu?´ dedi.
Ve ardından ağlamaya başladı...
O zaman dördüncü mum konuşmaya başladı:
´Korkma, ben yandığım sürece öteki mumlarıda yeniden yakabiliriz, ben UMUT´um!´
Çocuk parlayan gözleriyle UMUT mumunu aldı ve öteki mumları birer birer yaktı...

UMUT ışığı yaşamımızdan hiç eksik olmamalı...
...Ki hepimiz onunla birlikte VEFA´yı, BARIŞ´ı ve SEVGİ´yi yaşatabilelim...´

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder