1 Ağustos 2013 Perşembe

KOMİK RESİMLER

Boynuz Hareketleri




Ezberletilen Şarkılar

Radara Yakalanan Hoca

Ramazan Ayı’nda bir grup genç, teravih namazı öncesinde hocaya gelir.
Hocam bu akşam maç var. Yetişmemiz lazım. Teravih namazını hızlı kıldırır mısın?” der.
Hoca: “Siz hiç merak etmeyin çocuklar. Ben sizi maça yetiştireceğim”.
Namaz vakti gelir . Teravih namazının ilk 4 rekatını motora bağlanmışçasına hızlı kıldırır.
Tam selam verecekken Müftü’yü ön saflarda görmesin mi?
Diğer rekatları haliyle normal bir şekilde kıldırmaya devam eder.
Namaz bitiminde gençler hocaya yanaşır. “Yaktın bizi hocam. Hani namazı hızlı kaldıracaktın. Ne oldu? ”
Hoca : “Sormayın çocuklar hız yaparken radara yakalandım.”

Yaşlı Golfcüler

Adam 80 yaşında olmasına rağmen her gün golf oynuyormuş, bir gün eve gelmiş:
- “Bitti artık” demiş. “Gözlerim artık iyi görmüyor, topun nereye gittiğini bilemiyorum, golf hayatım da bitti artık.”
Bu duruma üzülen karısı:
- “Yanında ağabeyimi götürsene” teklifinde bulunmuş.
- “Ama o 103 yaşında, hafızası da çok zayıfladı?” diye cevap vermiş adam.
- “Tamam da gözleri hâlâ müthiş görüyor, o sana yardım eder” karşılığını vermiş karısı.
Ertesi gün iki ihtiyar birlikte golf sahasına gitmişler, adam topu dikip vurmuş, top havada süzülerek uzaklaşmış.
- “Topun nereye gittiğini gördün mü?” diye sormuş adam,
- “Evet, gördüm” diye cevap vermiş kayınbiraderi, “Gözlerim süperdir.”
Diğeri sormuş. “Peki nerde?”
Kayınbirader cevaplamış “Unuttum Valla!”

Düşünceli Koca!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder