26 Mayıs 2013 Pazar

Mutluyum demek


Mutluyum demek

-Evimi bir toplantı sonrası temizlemek için saatlerce çalışabiliyorsam
Birçok arkadaşım var demektir.
-Faturalarımı ödeyebiliyorsam
Bir işim var demektir.
-Pantolonum biraz sıkıyorsa
Aç kalmıyorum demektir.
-Gölgem beni izliyorsa
Güneş ışığını görüyorum demektir.
-Otobüsten indiğim yerden iş yerime kadar yolu uzun buluyorsam
Yürüyebiliyorum demektir.
-Hükümet hakkında eleştiri yapabiliyor ve bu eleştirileri
başkalarından da duyuyorsam Konuşma özgürlüğümüz var demektir.
-Otobüs beklerken yanımdaki adam anahtarlarıyla oynuyor ve bu sesten
rahatsız oluyorsam Duyuyorum demektir.
-Camları silmem, çatıyı onarmam gerekiyorsa
Bir evim vardemektir.
-Telefon faturam yüksek geliyorsa
Konuşabiliyorum demektir.
-Kardeşimle hergün kavga ediyorsam
Bir kardeşim var demektir.
-Derslerimden kırık not alıyorsam
Bir okulum var demektir.
-Annem azarlıyor babam kızıyorsa
Bir ailem var demektir.
-O gün oltama hiç balık gelmediyse
Hiç balık öldürmedim demektir.
-Doğalgaz faturam yüklü geliyorsa
Isınıyorum demektir.
-Yığınla ütülenecek ve yıkanacak çamaşırım varsa
Yığınla giyeceğim var demektir.
-Çalar saatim sabahın köründe çalıyorsa
Yaşıyorum demektir.
-Akşamları kendimi yorgun hissedebiliyorsam ve bacaklarım ağrıyorsa
O gün üretici olmuşum demektir.
-Ve tüm bunların farkına varabiliyorsam mutluyum demektir.


http://www.denizplaza.net/?op=hikaye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder