27 Mayıs 2013 Pazartesi

Çağdaş Pollyannacılık & Mutluluğun Nedenleri

Çağdaş Pollyannacılık & Mutluluğun Nedenleri
 

Evimi bir parti sonrası temizlemek için saatlerçe çalışabiliyorsam,
Birçok arkadaşım var demektir...
Faturalarımı ödeyebiliyorsam,
Bir işim var demektir...
Pantolonum biraz sıkıyorsa,
Aç kalkmıyorum demektir...
Gölgem beni izliyorsa,
Güneş ışığı görüyorum demektir...
Okuluma, iş yerime uzun bir yol yürüyerek gitmem gerekiyorsa,
Ayaklarım sağlıklı demektir...
Duraktaki adam anahtarıyla ses çıkarıyor, bebeği ciyaklıyorsa,
Duyabiliyorum demektir...
Camları silmem, evi temizlemem, çatıyı onarmam gerekiyorsa,
Bir evim var demektir...
Telefon faturam yüksek geliyorsa,
Konuşabiliyorum demektir...
Kardeşimle hergün kavga ediyorsam,
Bir kardeşim var demektir...
Yığınla ütülenecek ve yıkanacak çamaşırım varsa,
Yığınla giyeceğim var demektir...
Çalar saatim sabahın köründe çalıyorsa,
Yaşıyorum demektir...
Akşamları kendimi yorgun hissediyor,
bacaklarım ağrıyorsa...
O gün çok çalıştım demektir...
Derslerimden kırık not alıyorsam,
Bir okulum var demektir...
Annem azarlıyor, babam kızıyorsa,
Bir ailem var demektir...
Yaralı ayağımın acısını hissediyorsam,
Yaşıyorum demektir...
O gün oltama hiç balık gelmediyse,
Hiç balık öldürmedim demektir...
Ve bütün bu olaylara böyle bakıyorsam,
İyimserim demektir....



http://www.denizplaza.net/?op=hikaye&no=9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder