4 Kasım 2012 Pazar

BİR DEMET ŞİİR

BIRAK GELMESİN
Ruhunun açlığında gördüğün bir düş
Bir gölgeydi sarıldığın tutunduğun
Duygularının yansımalarıydı büyüttüğün aşk
Tek kişilik bir oyun gibi oynadın
İçindeki ateşin kelimlere dökülmesiydi
Bazen unutup senaryoyu gel diyorsun
Oysa bu çağrınla sen kendini istiyorsun
Başkası yok çünkü bunu sen de biliyorsun
Onun için bırak gelmesin
Seni sana gösteren bu film
Bir drama dönmesin...
Kapanmasın perde...
Dünya sinemasının ışığı sönmesin....



Murat Han
 
 
BESTELENEN SEVGİM

Ah o ki
Bestelenen Sevgim;

Notasında aşkımın ince nameleri
Uşşak makamında Rast perdeleri
Sevgilimin işte son namesi
Güftesi bayan sevgili

Vah o ki

Meyhane ve dudak izleri kurdilihicazkar
Bir kalp bir böbrek birde damar
Kovuldum udi efkarından
Son yaprak ve son bahar ..




Umut Uğur Sapmaz

 
 
 
KISA HATATLAR

 
Bir hayat filminde ölüm değilmiş son
Kaybettiğimde inançlarımı anladım..
Bir yaprak misali hayat yolunda savrulduğumda
Anladım..
Güzel başlamıştı bir tiyatro salonunda..
Her şey bir üçlemeydi aslında
Drama mıydı hayatım..
Yoksa trajedi mi ..
Yada kahkaha ile izlenen bir komedi..
Düştüğümde anladım..
Artık ellerim kanıyordu..
Bedenim yaralar içinde ruhum can çekişiyordu
Sevdiğim de anladım
Bir asiydim
Firariydim aslında düşüncelerimde
Bana göre her şey özgürceydi
Ellerimin önünden kayıp gidenleri
Durduramadığımda anladım
Hayatın sahnelerini bir bir yuttuğumda
Pembe bir rüya bitmişti aslında
Gözlerimi açtığımda anladım..
Seni ben sevdim..
Ben işledim nakış gibi yüreğime
Sen yoktun aslında
Ben sevdim seni masumca
Bir melek edasında
Şeytana sattığında anladım..



Muhammed Yalçınkaya
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder